Regulamin korzystania ze zniżki na zakup biletów, dostępów, pakietów na 25. Międzynarodowy Festiwal Filmowy BNP Paribas Nowe Horyzonty dla posiadaczy Karty Visa Filmowa wydawanej przez BNP Paribas Bank Polska S.A.
§ 1. Postanowienia ogólne
Niniejszy regulamin (dalej: Regulamin) określa zasady skorzystania ze zniżki przez posiadaczy Karty Visa Filmowa przy zakupie biletów, dostępów, pakietów (zwanymi dalej odpowiednio: Biletami, Dostępami, Pakietami) na 25. Międzynarodowy Festiwal Filmowy BNP Paribas Nowe Horyzonty (dalej: 25. MFF BNP Paribas Nowe Horyzonty).
Organizatorem 25. MFF BNP Paribas Nowe Horyzonty oraz sprzedawcą Biletów, Dostępów i Pakietów jest Stowarzyszenie NOWE HORYZONTY z siedzibą w Warszawie przy ul. Ludwika Zamenhofa 1, 00-153 Warszawa, wpisane do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej i do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000162000 (dalej: Organizator).
Ilekroć w Regulaminie mowa o
a) „Biletach”, należy przez to rozumieć Bilety, o których mowa w § 1 ust. 7 Regulaminu nabywania karnetów i biletów na wydarzenia za pośrednictwem serwisu nowehoryzonty.pl;
b) „Dostępach” należy przez to rozumieć dostęp do Materiału Audiowizualnego, o którym mowa w regulaminie usługi VOD;
c) „Pakietach”, należy przez to rozumieć Pakiety, o których mowa w § 1 ust. 4 regulaminu usługi VOD.
Regulamin nabywania karnetów i biletów na wydarzenia za pośrednictwem serwisu nowehoryzonty.pl oraz regulamin usługi VOD dostępne są na stronie Organizatora pod adresem:
§ 2. Warunki skorzystania ze zniżki
Skorzystanie ze zniżki dla posiadaczy Karty Visa Filmowa możliwe jest w okresie sprzedaży Biletów, Dostępów i Pakietów na 25. MFF BNP Paribas Nowe Horyzonty od 3 lipca do 3 sierpnia 2025 r. i ograniczone jest ogólną dostępnością Biletów, Dostępów i Pakietów.
Zniżka na Bilety, Dostępy i Pakiety przysługuje Nabywcy oraz Usługobiorcy w rozumieniu odpowiednio regulaminu nabywania karnetów i biletów na wydarzenia oraz regulaminu usługi VOD, o których mowa w § 1 ust. 4 powyżej (dalej: Nabywca), który jest posiadaczem Karty Visa Filmowa, wydawanej przez BNP Paribas Bank Polska Spółkę Akcyjną z siedzibą w Warszawie, przy ul. Kasprzaka 2, 01-211 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000011571, posiadająca NIP 526-10-08-546 oraz kapitał zakładowy w wysokości 147 799 870 zł w całości wpłacony (dalej: Bank).
Zasady wydawania i korzystania z Karty Visa Filmowa określa Bank. Na dzień wejścia w życie Regulaminu zasady te są określone na stronie Banku pod adresem https://www.bnpparibas.pl/klienci-indywidualni/karty/karta-filmowa.
Zniżka przysługuje w wysokości minimum 20% od regularnej ceny Biletów, Dostępów, Pakietów. Szczegółowe ceny Biletów, Dostępów, Pakietów wraz ze zniżką dostępne są na https://www.nowehoryzonty.pl/artykul.do?id=2341.
W celu skorzystania ze zniżki na zakup Biletów, Dostępów lub Pakietów Nabywca podczas składania zamówienia podaje 9 (dziewięć) pierwszych cyfr numeru Karty Visa Filmowa.
Płatność za Bilety, Dostępy lub Pakiety zakupione ze zniżką musi zostać zrealizowana Kartą VISA Filmową. w jeden ze sposobów określonych przez Organizatora, zgodnie z regulaminem nabywania karnetów i biletów na wydarzenia lub regulaminem usługi VOD, o których mowa w § 1 ust. 4 powyżej.
W celu uniknięcia wątpliwości Organizator oświadcza, że 9 pierwszych cyfr numeru Karty Visa Filmowa nie stanowi danych osobowych z uwagi na fakt, że nie umożliwiają one identyfikacji osoby fizycznej (nie pozwalają na ustalenie tożsamości właściciela karty).
Podczas korzystania z Biletów zakupionych ze zniżką Nabywca może zostać zobowiązany do okazania dokumentu tożsamości oraz Karty VISA Filmowej. Udział w wydarzeniu będzie możliwy wyłącznie w przypadku, gdy imię i nazwisko widniejące na okazanym dokumencie tożsamości oraz na Karcie VISA Filmowej są tożsame z danymi Nabywcy.
§ 3. Reklamacje
Wszelkie reklamacje dotyczące korzystania ze zniżki dla posiadaczy Karty Visa Nabywca może składać w formie pisemnej na adres Organizatora lub w formie elektronicznej na adres pomoc@nowehoryzonty.pl.
Reklamacja musi zawierać imię, nazwisko i adres pocztowy Nabywcy oraz jego adres e-mail.
Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji przez Organizatora. Jeżeli Organizator nie udzielił odpowiedzi na reklamację w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, uważa się, że uznał reklamację.
Organizator rozpatrując reklamację stosować będzie postanowienia Regulaminu oraz odpowiednie przepisy prawa polskiego.
O decyzji Organizatora Nabywca zostanie powiadomiony pisemnie na adres pocztowy lub drogą elektroniczną na adres e-mail podany w reklamacji.
W zakresie usług świadczonych przez Bank, Nabywca może składać w Banku reklamacje (zastrzeżenia).
Reklamacje mogą być składane w formie pisemnej – osobiście w Oddziałach lub centrali Banku albo przesyłką pocztową na adres centrali Banku: BNP Paribas Bank Polska Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (01-211) przy ul. Kasprzaka 2, ustnie – telefonicznie pod numerem infolinii Banku 500 990 500 oraz (+48 22) 134 00 00 dostępnymi 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę (opłata za połączenie wg cennika operatora) albo osobiście w Oddziale Banku, drogą elektroniczną - systemami bankowości elektronicznej lub za pośrednictwem formularza reklamacyjnego na stronie internetowej Banku: www.bnpparibas.pl.
Po złożeniu przez Nabywcę reklamacji, Bank rozpatruje reklamacje i udziela Nabywcy odpowiedzi w formie pisemnej (listownie), za pomocą innego trwałego nośnika informacji lub na wniosek Nabywcy pocztą elektroniczną.
Zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego, o Rzeczniku Finansowym i o Funduszu Edukacji Finansowej (Ustawy o reklamacjach), rozpatrzenie udzielenie odpowiedzi na reklamacje przez Bank następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie odpowiedzi przed jego upływem. W szczególnie skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi w powyższym terminie, Bank w informacji przekazywanej Nabywcy wyjaśnia przyczynę opóźnienia, wskazuje okoliczności wymagające ustalenia do rozpatrzenia sprawy oraz określa przewidywany termin rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi, który nie może przekroczyć 60 dni od dnia otrzymania reklamacji.
Rozpatrzenie i udzielenie przez Bank odpowiedzi na reklamacje dotyczące transakcji płatniczych i innych usług płatniczych w rozumieniu ustawy z dnia 9 września 2011 roku o usługach płatniczych, świadczonych przez Bank odbywa się na zasadach wskazanych w ust. 4 powyżej, jednakże nie może nastąpić później niż w terminie 15 dni roboczych od dnia otrzymania reklamacji, a w szczególnie skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi w powyższym terminie, przewidywany termin rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi nie może przekroczyć 35 dni roboczych od dnia otrzymania reklamacji. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie odpowiedzi przed jego upływem, a w przypadku odpowiedzi udzielonych na piśmie nadanie pisma w placówce pocztowej operatora wyznaczonego, tj. operatora zobowiązanego do świadczenia powszechnych usług pocztowych.
W przypadku nieuwzględnienia przez Bank roszczeń wynikających z reklamacji, Nabywcy przysługuje prawo odwołania się do Rzecznika Klienta Banku pisemnie na adres: Rzecznik Klienta, BNP Paribas Bank Polska S.A., ul. Kasprzaka 2, 01-211 Warszawa lub przez „formularz odwołanie od reklamacji” na stronie www.bnpparibas.pl
Postępowanie reklamacyjne Banku nie wyłącza roszczeń Nabywcy wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
§ 4. Postanowienia końcowe
Niniejszy Regulamin podlega prawu obowiązującemu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa. W relacjach Organizatora z konsumentem stosuje się język polski.
Do realizacji uprawnienia do skorzystania ze zniżki mają zastosowanie postanowienia Regulaminu w wersji obowiązującej w chwili zawarcia umowy sprzedaży Biletów, Dostępów i Pakietów.
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian Regulaminu z ważnych powodów, w szczególności zmian przepisów prawa lub zmian technologicznych. Zmiana Regulaminu nie wpływa na zniżki udzielone Nabywcom przed zmianą Regulaminu.
Regulamin wchodzi w życie dnia 3 lipca 2025 r.