Jeden z 70 mikrometraży wchodzących w skład projektu Venice 70: Future Reloaded na 70. edycję festiwalu na Lido, wizualnie inspirowany Pogardą Godarda (10. NH). Bohaterami są dwa kinowe projektory, wyświetlające w środku dnia Spotkanie Davida Leana. I projektory, i pojawiająca się postać ludzka wydają się osobami o podobnym statusie, prawdopodobnie cyborgami. W napisach końcowych obok aktorki Evangelii Randou (znanej z Attenberga) wymienione zostają – jako równoprawni aktorzy – dwa projektory, Fedi Model-15 XVT #15511 i Prevost P.60 #8009. Współscenarzystą filmu jest Matthew Johnson, stały montażysta Tsangari.
Studiowała literaturoznawstwo i filozofię na Uniwersytecie w Salonikach, sztukę performance na Uniwersytecie Nowojorskim oraz reżyserię na Uniwersytecie Teksańskim w Austin. Jej film dyplomowy The Slow Business of Going (2001) znajduje się w stałej kolekcji filmowej MoMA. Była współzałożycielką Międzynarodowego Festiwalu Filmów Krótkometrażowych Cinematexas (1997-2007). Jej drugi film pełnometrażowy Attenberg miał premierę w konkursie festiwalu w Wenecji w 2010 roku (nagroda Coppa Volpi dla Ariane Labed) i zdobył wiele nagród na festiwalach na całym świecie, m.in. Grand Prix 11. MFF Nowe Horyzonty. Jest współzałożycielką firmy Haos Film z siedzibą w Atenach, która ma w swoim dorobku trzy filmy wyreżyserowane przez Yorgosa Lanthimosa. Jej trzeci film fabularny Chevalier (2015) miał premierę na festiwalu w Locarno, a najnowszy Harvest (2024) w konkursie festiwalu w Wenecji.
1994 Fit (short)
2000 The Slow Business of Going
2010 Attenberg
2012 The Capsule (short)
2013 Venice 70: The Future Reloaded (doc)
2015 Chevalier
2024 Harvest