Poniżej zebraliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeśli nadal nie jesteś czegoś pewien/pewna, prosimy o kontakt: pomoc@nowehoryzonty.pl
Aby oglądać filmy na platformie NH vod należy założyć konto w serwisie nowehoryzonty.pl lub zalogować się na już istniejące. Następnie należy wykupić dostęp do filmów (wybrać pojedynczy dostęp lub pakiet).
W ofercie NH vod znajdują się:
Zakup dostępów jest możliwy na stronie filmu po kliknięciu w ikonę koszyka. W przypadku tytułów, które można oglądać w ramach pakietów, pojawia się również opcja wykupienia pakietu filmowego. Wypożyczając sezon serialu, uzyskujesz dostęp do wszystkich odcinków prezentowanych w ramach danego sezonu.
Koszyk jest aktywny przez 4 h. Zamówienie należy opłacić w ciągu 15 min od momentu złożenia zamówienia. Opłaty za dostęp można dokonać wyłącznie za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych Przelewy24. Potwierdzenie realizacji transakcji zostanie wysłane na maila podanego przy zakładaniu konta. Historię swoich zakupów można znaleźć w zakładce „moje zamówienia”.
Uwaga: filmy dostępne są wyłącznie na terytorium Polski.
Pakiety umożliwiają oglądanie filmów z katalogu NHvod (w tym Młodych Horyzontów) oznaczonych specjalnym symbolem. Pakiet można wykorzystać w ciągu 90 dni od momentu jego zakupu.
Na obejrzenie filmu masz 48 godzin od naciśnięcia ikony odtwarzania.
Ta sama zasada dotyczy seriali. Po rozpoczęciu odtwarzania, na obejrzenie danego odcinka masz 48 godzin.
W przypadku oglądania w pakiecie, wypożyczenia filmów, których jeszcze nie zaczęło się odtwarzać, można anulować przez stronę filmu.
Pakiety są aktywne przez 90 dni od momentu zakupu; po tym czasie ważność pakietu wygasa.
Nie, nie mamy limitowanej puli dostępów. Niektóre z filmów mogą mieć ograniczony czas dostępności, prosimy o zwracanie uwagi na sekcję “Ostatnia szansa”.
Filmy dostępne są na terytorium Polski. Jednak zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego 2017/1128 użytkownicy mieszkający w Polsce na stałe, a przebywający na terenie EOG tymczasowo mogą także oglądać treści, do których dostęp zakupili przebywając na terytorium Polski. Prosimy po zakupie dostępu o maila na pomoc@nowehoryzonty.pl. Po zweryfikowaniu warunków, odblokujemy dostęp.
Wszystkie filmy (poza katalogiem Młodych Horyzontów) są dostępne w oryginalnej wersji językowej z polskimi napisami, z wyjątkiem Wyjścia przez sklep z pamiątkami, które jest dostępne wyłącznie z polskim lektorem. Filmy z katalogu Młodych Horyzontów są dostępne z polskim dubbingiem lub polskim lektorem. Na stronie każdego filmu można znaleźć dokładną informację na temat wersji językowej.
Filmy na platformie NH vod są dostępne z obrazem w jakości full HD (1080p) oraz z dźwiękiem stereo (2.0) lub przestrzennym (5.1). Do poprawnego odtworzenia filmu w najwyższej rozdzielczości, wymagane jest połączenie z siecią internetową o rzeczywistej przepustowości min. 6,5 Mb/s.
Urządzenie musi mieć zainstalowany system operacyjny:
przeglądarkę internetową:
oraz połączenie z siecią internetową o rzeczywistej przepustowości:
Aby oglądać filmy na telewizorze, radzimy skorzystać z:
Nie wspieramy domyślnych przeglądarek internetowych na telewizorach i nie możemy zagwarantować poprawnego działania platformy na przeglądarkach tego typu.
Jeśli pojawią się problemy z ładowaniem filmu, prosimy o odświeżenie strony, zamknięcie nieaktywnych zakładek oraz upewnienie się, że AdBlock lub inne rozszerzenia blokujące reklamy są wyłączone albo zmianę przeglądarki. Warto również zmienić automatyczną jakość na 720p. Polecamy również zaktualizowanie przeglądarki do najnowszej wersji. Większość filmów dostępnych na platformie Nowe Horyzonty vod posiada dźwięk 5.1. W przypadku pojawienia się problemów z dźwiękiem zalecamy konfigurację głośników oraz upewnienie się, czy na komputerze jest wyłączona funkcja dźwięku przestrzennego (na ogół wystarczy w prawym dolnym rogu kliknąć prawym przyciskiem myszy w głośnik i wyłączyć tę funkcję).
W przypadku dalszych problemów z odtworzeniem filmu jesteśmy do dyspozycji pod adresem e-mail: pomoc@nowehoryzonty.pl.