Co mają ze sobą wspólnego śmierć i śledź? Reżyserka dowodzi, że więcej niż mogłoby się wydawać. W świecie Klaudii Prabuckiej nieoczywistych połączeń jest zresztą więcej. Elegia płynnie przechodzi tu we fraszkę, naiwność miesza się z samoświadomością, a konkret jak równy z równym walczy z abstrakcją. Nad wszystkim góruje natomiast poczucie wdzięczności wobec zmarłej babci – dyskretnej, zatopionej w codzienności superbohaterki, która niegdyś uratowała reżyserce życie, a dziś służy jej za źródło inspiracji.
Ukończyła Sztukę Mediów na Akademii Sztuki w Szczecinie. W swoich pracach analizuje i reinterpretuje konflikty społeczne. Uwielbia bawić się językiem i jego elastycznością. Jej prace pokazywane były m.in. w galeriach BWA Bielsko Biała, BWA Gorzów Wielkopolski oraz na festiwalach takich jak Film Polska w Berlinie, Nowe Horyzonty we Wrocławiu czy Short Waves.
2020 Jestem ładna (short)
2021 Sperm Obsession (co-dir. by Piotr Michalski) (short)
2022 Śmierć i śledź / Death and Herring