English

Perfect Killing

Antonio Eduardo Galdamez Munoz, Julian A.Ch. Kernbach
Polska 2015 / 18’

Historia o zabójcy w depresji, samotnym i nieuchwytnym niczym cień. Mr. White jest płatnym mordercą. Zlecenia otrzymuje od Szefowej, ukrywającej się pod przykrywką manicurzystki. Mężczyzna jest najlepszy w swoim fachu – zawsze perfekcyjny, punktualny, niezawodny. To właśnie obsesja perfekcji uczyniła go zabójcą doskonałym, lecz pewnego dnia na jego drodze staje fotoradar policyjny i grzybiarz.

Agata Bratek

Julian A.Ch. Kernbach

Urodził się w Niemczech, ale mieszka w Polsce. Operator, fotograf i scenarzysta. Student Wydziału Operatorskiego i Realizacji Telewizyjnej w Szkole Filmowej w Łodzi. Studiował fotografię w Europejskiej Akademii Fotografii. Zajmował się sztuką wideo-artu, jest autorem zdjęć do wielu filmów krótkometrażowych. Autor zdjęć do serialu TVP Pogodni, a także zdjęć do reklam i teledysków. Realizował światło do spektakli teatralnych: Born to Die, Freddi i Gruzy.

Filmografia

2009 Mleko (short)
2015 Perfect Killing / Perfect Killing (co-dir., short)

Antonio Eduardo Galdamez Munoz

Student reżyserii Szkoły Filmowej w Łodzi, scenarzysta. Studiował także na Wydziale Filozofii i Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz scenopisarstwo na Uniwersytecie Jagiellońskim. Autor kilku filmów krótkometrażowych pokazywanych na międzynarodowych festiwalach. Występował jako aktor w wielu filmach i w teatrze telewizji.

Filmografia

2012 O moim ojcu (doc., short)
2013 Kruk (short)
2014 Dom opieki (short)
2015 Perfect Killing / Perfect Killing (co-dir., short)

Twórcy

reżyseria Antonio Eduardo Galdamez Munoz, Julian A.Ch. Kernbach
scenariusz Antonio Eduardo Galdamez Munoz, Julian A.Ch. Kernbach
zdjęcia Julian A.Ch. Kernbach
montaż Piotr Krygiel
dźwięk Maria Czechowska, Łukasz Kaczmarski
obsada Adam Woronowicz, Aleksandra Popławska, Andrzej Kłak, Dawid Lipiński, Olaf Marchwicki
producent Jaga Berezowska-Kernbach, Marcin Malatyński.
produkcja maximum interior, Szkoła Filmowa w Łodzi
właściciel praw Szkoła Filmowa w Łodzi, maximum interior
język bez dialogów