Poniżej zebraliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeśli nadal nie jesteś czegoś pewien/pewna, prosimy o kontakt: pomoc@nowehoryzonty.pl
Sprzedaż dostępów oraz pakietów rusza 25 października o 12:00 i kończy się 19 listopada o 23:29. Do 23:59 19 listopada można najpóźniej wypożyczyć dostępy w ramach pakietu i rozpocząć odtwarzanie filmów online. Aby oglądać filmy należy założyć konto w serwisie nowehoryzonty.pl lub zalogować się na już istniejące, a następnie wykupić dostęp do filmów (wybrać pojedynczy dostęp lub pakiet).
W ofercie AFF online znajdują się:
Filmy są dostępne bezpośrednio na stronie nowehoryzonty.pl/vod od godziny 12:00 7-ego listopada do godziny 23:59 19-ego listopada.
Uwaga! Filmy dostępne są wyłącznie na terytorium Polski.
Pakiety dają dostęp do wszystkich filmów z programu festiwalu online. Pule dostępności na filmy online są limitowane. Zakup pakietu nie daje gwarancji obejrzenia wszystkich filmów, uzyskanie dostępu do wybranego tytułu jest możliwe wyłącznie w ramach dostępności miejsc w puli. Zachęcamy do wypożyczania filmów z wyprzedzeniem przez zaznaczenie opcji „oglądaj w ramach pakietu” przy wybranych tytułach.
lista filmów dostępnych w ramach 14. AFF online
Uwaga! Pakiety na AFF online nie dają dostępu do filmów ze stałego katalogu NH vod i odwrotnie.
Po finalizacji zamówienia, pakiet zostanie automatycznie aktywowany na koncie. Następnie wystarczy wybrać tytuł z programu dostępnego online i zaznaczyć opcję „obejrzyj w ramach pakietu”, wykorzystując w ten sposób jeden punkt z puli pakietowej. Wybranie filmu w ramach pakietu nie aktywuje 48-godzinnego dostępu do filmu, ale pozwala zarezerwować dostęp w ramach limitu miejsc. 48-godzinny dostęp do filmu jest aktywowany dopiero w momencie naciśnięcia ikony odtwarzania. Wypożyczenia filmów, których nie zaczęło się oglądać, można anulować przez stronę wybranego filmu, a wykorzystany na ten tytuł punkt wróci do puli pakietowej.
Pojedyncze dostępy można wykupić przez stronę wybranego filmu po kliknięciu w ikonę koszyka na fotosie. Jeśli planujesz złożyć zamówienie na więcej niż 1 film, warto skorzystać z opcji „dodaj do koszyka”. Koszyk jest aktywny przez 4 h. Zamówienie należy opłacić w ciągu 15 min od momentu złożenia zamówienia. Opłaty za dostęp można dokonać wyłącznie za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych Dotpay. Potwierdzenie realizacji transakcji zostanie wysłane na maila podanego przy zakładaniu konta. Historię swoich zakupów można znaleźć w zakładce „moje zamówienia”.
Masz 48 godzin na dokończenie seansu od momentu naciśnięcia ikony odtwarzania na stronie filmu (zarówno w przypadku pojedynczych dostępów, jak i filmów oglądanych w ramach pakietów). Filmy są dostępne bezpośrednio na stronie nowehoryzonty.pl/vod od godziny 12:00 7-ego listopada do godziny 23:59 19-ego listopada.
Tak, na wszystkie filmy dostępne na festiwalu online obowiązują limity miejsc. Staramy się zwiększać pule tam, gdzie to możliwe, jednak zachęcamy, aby nie zwlekać z wyborem filmów w ramach pakietów lub zakupem dostępów - dostępy na popularne tytuły mogą znikać w szybkim tempie.
Filmy dostępne są na terytorium Polski. Jednak zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego 2017/1128 użytkownicy mieszkający w Polsce na stałe, a przebywający na terenie UE lub EOG tymczasowo mogą także oglądać treści, do których dostęp zakupili przebywając na terytorium Polski. Prosimy po zakupie dostępu o maila na pomoc@nowehoryzonty.pl. Po zweryfikowaniu warunków, odblokujemy dostęp.
Wszystkie filmy są dostępne w oryginalnej wersji językowej z polskimi. Na stronie każdego filmu można znaleźć dokładną informację na temat wersji językowej.
Filmy są dostępne z obrazem w jakości full HD (1080p) oraz dźwiękiem stereo (2.0) lub przestrzennym (5.1). Do poprawnego odtworzenia filmu w najwyższej rozdzielczości, wymagane jest połączenie z siecią internetową o rzeczywistej przepustowości min. 6,5 Mb/s.
Urządzenie musi mieć zainstalowany system operacyjny:
przeglądarkę internetową:
oraz połączenie z siecią internetową o rzeczywistej przepustowości:
Aby oglądać filmy na telewizorze, radzimy skorzystać z:
Nie wspieramy przeglądarek internetowych na telewizorach i nie możemy zagwarantować poprawnego działania platformy w przeglądarkach tego typu.
Jeśli pojawią się problemy z załadowaniem filmu, prosimy o upewnienie się, że sprzęt spełnia powyższe wymagania techniczne, a następnie zamknięcie nieaktywnych zakładek i odświeżenie strony lub zmianę przeglądarki. Polecamy również aktualizację przeglądarki do najnowszej wersji. W przypadku dalszych problemów z załadowaniem filmu, warto upewnić się, że AdBlock lub inne rozszerzenia blokujące reklamy są wyłączone. Większość filmów dostępnych na platformie Nowe Horyzonty vod posiada dźwięk 5.1. W przypadku pojawienia się problemów z dźwiękiem zalecamy konfigurację głośników oraz upewnienie się, czy na komputerze jest wyłączona funkcja dźwięku przestrzennego (na ogół wystarczy w prawym dolnym rogu kliknąć prawym przyciskiem myszy w głośnik i wyłączyć tę funkcję).
W przypadku dalszych problemów z odtworzeniem filmu jesteśmy do dyspozycji pod adresem e-mail: pomoc@nowehoryzonty.pl.