Nadine pracuje w fabryce związanej z przemysłem wydobywczym. Jest samotną matką, silną i zdeterminowaną, ale mimo to z trudem radzącą sobie z codziennością. Kiedy poznaje Paula, kolegę z warsztatu, nie bez oporu, ostrożnie zdejmuje pancerz skrywający jej emocje, zakochuje się i zakłada rodzinę. Po kilku latach Nadine musi stawić czoła tzw. restrukturyzacji, która może pozbawić pracy cały jej zespół. Walczy, a przy okazji dostrzega, jak chłodno traktuje partnera, i niejako z dystansu obserwuje powolny rozpad swojego związku. Michael Fetter Nathansky, reżyser filmu, chirurgicznym cięciem ujawnia anatomię odkochiwania się, pozwalając swojej bohaterce skrywać pod maską chłodu wszystkie skrajne emocje. Jednocześnie uwalnia fantazję: tę radykalnie realistyczną narrację przekracza szczególnym rozwiązaniem – Paul, zależnie od poziomu napięcia w relacji z Nadine, przybiera postać chłopca, młodego lub dojrzałego mężczyzny albo też zwierzęcia. Ta nieprzystawalność porządków rozsadza ramy filmu, równocześnie doskonale opisując intensywny związek bohaterów.
Niemiecki reżyser, scenarzysta i montażysta urodzony w 1993 roku. Wychowywał się w Kolonii i w Madrycie. Studiował reżyserię w Szkole Filmowej im. Konrad Wolf w Babelsbergu. Zapoczątkował swoją karierę filmami krótkometrażowymi, które zdobyły nagrody na Berlinale czy Festiwalu Filmów Niemieckich w Ludwigshafen nad Renem.
2012 Athens Calling (short)
2017 Gabi (short)
2019 Tell Me / Sag Du Es Mir
2021 Salidas (short)
2024 Wszystko, czym jesteś / Alle die Du bist / Every You, Every Me