| Szkwał |
| The Turning Wind / Barravento |
| Glauber Rocha / Brazylia 1962 / 80’ |
| Retrospektywa: Glauber Rocha |
| Zbliżenie |
| Close-Up / Nema-ye Nazdik |
| Abbas Kiarostami / Iran 1990 / 98’ |
| Pokazy Specjalne |
| Jak być normalną i osobliwości innego świata |
| How to Be Normal and the Oddness of the Other World |
| Florian Pochlatko / Austria 2025 / 102’ |
| Front Wizualny |
| Jaskinia świata |
| Zhou Tao / Chiny 2017 / 48’ |
| Obrzeża podstawy |
| Zhou Tao / Chiny 2024 / 53’ |
| Lost Lost Lost |
| Super Happy Forever |
| Kohei Igarashi / Japonia, Francja 2024 / 94’ |
| Odkrycia |
| Milczenie Julie |
| Julie Keeps Quiet / Julie zwijgt |
| Leonardo Van Dijl / Belgia, Szwecja 2024 / 100’ |
| Sezon |
| Lee Chang-dong. Sztuka ironii |
| Lee Chang Dong: The Art of Irony |
| Alain Mazars / Francja, Korea Południowa 2022 / 99’ |
| Retrospektywa: Lee Chang-dong |
| Jutro będzie nasze |
| There's Still Tomorrow / C'è ancora domani |
| Paola Cortellesi / Włochy 2023 / 113’ |
| Pokazy na Rynku |
| Dreams |
| Michel Franco / Meksyk 2025 / 100’ |
| Mistrzynie, Mistrzowie |
| Babylon |
| Franco Rosso / Wielka Brytania, Włochy 1980 / 95’ |
| Istoty Nocy |
| Popołudnia samotności |
| Afternoons of Solitude / Tardes de soledad |
| Albert Serra / Hiszpania, Francja, Portugalia 2024 / 125’ |
| Mistrzynie, Mistrzowie |