We dwie przeciwko całemu światu, a zwłaszcza karierowiczom, snobom i zwolennikom patriarchatu. Agnes (reżyserka Eva Victor) i Lydie (Naomi Ackie) mają ze sobą chemię, jaka rzadko się zdarza na ekranie. Przyjaciółki ze studiów spędzają razem weekend. Dawno się nie widziały, obrały różne ścieżki, są w innych relacjach, ale nadal są sobie niezwykle bliskie. Związek dwóch młodych kobiet opiera się na subtelnych żartach, intymności i miłości do literatury. Tymczasem powoli odsłania się historia, z której dowiadujemy się, co je kiedyś dotknęło – jedno z tych zdarzeń znanych z uczelnianych kronik, pokazane tu ze szczególnym wyczuciem. Czy po traumie można się na kogoś otworzyć? Odzyskać wiarę w to, że zaufanie między dwojgiem ludzi jest w możliwe? Eva Victor w lekkim, precyzyjnym scenariuszu podsuwa swojej bohaterce serię spotkań: z sąsiadem (Lucas Hedges), przechodniem (John Caroll Lynch), zawistną koleżanką (Kelly McCormack) czy z pracownicami uczelni. Każda osoba próbuje skomunikować się z nią na swój sposób, ale czy kobieta będzie na to gotowa? Śmiech i płacz to najlepsze emocjonalne komponenty tego komediodramatu pokazywanego w Cannes, nagrodzonego na Sundance za scenariusz i firmowanego przez A24 i Adele Romanski.
Scenarzystka, reżyserka i aktorka. „The New York Times” nazwał ją magnetyczną artystką, której gadatliwe postacie przywołują komiczny niepokój z komiksów Roz Chast. W swoim debiucie reżyserskim Sorry, Baby, niezależnym filmie fabularny, Victor staje po obu stronach kamery.
2025 Sorry, Baby