Molly zaczyna życie od początku. Właśnie została wypisana ze szpitala psychiatrycznego, dostała nowe mieszkanie w budynku komunalnym i chce odciąć się od traumatycznych wydarzeń z przeszłości. Lecz już pierwszej nocy kobieta słyszy natarczywe stukanie dochodzące ze ścian. Ani sąsiedzi, ani dozorca nie wiedzą, o co chodzi, policja ignoruje kolejne wezwania, tymczasem Molly zaczyna słyszeć również głos kobiety błagającej o pomoc. Pukanie to stylowe połączenie thrillera psychologicznego i niezależnego horroru, w którym napięcie jest efektem umiejętnie budowanej atmosfery osaczenia i niepewności. Czy to, co słyszy Molly, dzieje się tylko w jej wyobraźni? A może padła – zarówno ona, jak i tajemnicza kobieta wzywająca pomocy – ofiarą zmowy otaczających ją mężczyzn? Klaustrofobiczny debiut Fridy Kempff można uznać za współczesną odpowiedź na Wstręt Romana Polańskiego: doświadczenie Molly staje się tu metaforą świata, w którym głos kobiet wciąż nie jest słyszany, a choroba psychiczna jest wyłącznie przedmiotem społecznej stygmatyzacji.
Urodzona w 1977 roku scenarzystka i reżyserka, absolwentka Dramatiska Institutet w Sztokholmie. Jej krótkometrażowy film Micky się kąpie, historia stuletniej członkini klubu pływackiego, zdobył Nagrodę Jury na festiwalu w Cannes, a pełnometrażowy Vinterboj walczył o nagrody m.in. na festiwalu Cinéma du Réel. Pukanie to jej debiut fabularny, który miał premierę na tegorocznym festiwalu Sundance.
2006 Psykoballet (doc. short)
2010 Micky się kąpie / Bathing Micky (doc. short)
2012 Medan du var borta (documentary short)
2013 Sound of Silence (short)
2015 Vinterboj / Winter Buoy (doc.)
2015 Cirklar (doc. short)
2016 Älskade unge (short)
2017 Wolf (short)
2018 The Wait (doc. short)
2021 Pukanie / Knackningar / Knocking