Pastisz Z archiwum X i Kodu da Vinci, ujęty w brikolażową, sprawiającą wrażenie improwizowanej formę. Philippe Mora, znany nowohoryzontowej publice z hitów pokroju Skowyt III: Torbacze i Szalony pies Morgan, wyrusza tym razem w podróż, której celem jest sprawdzenie, czy Bóg istnieje. Odwiedzając Wrocław, Oświęcim i Berlin, odkrywając losy Jezusa, Hitlera i Einsteina, nagrywa swój wideodziennik i przeprowadza wywiady z ludźmi o nadnaturalnych zdolnościach. Centurioni pojawiają się tu na zmianę z buddyjskimi mnichami, zero-budżetowym efektom specjalnym towarzyszy „kwaśna” elektronika, a mockument idzie w parze z musicalowymi wstawkami o cyckach, które zmieniły historię.
Urodził się w 1949 w Paryżu, a dwa lata później razem z rodzicami przeniósł się do Melbourne. Jako nastolatek zamieszkał w Londynie, gdzie dał się porwać fali psychodelicznej rewolucji i zawarł kilka wartościowych przyjaźni, w tym z Erikiem Claptonem. Rysował i rzeźbił, ale największą sławę zyskał, zwracając się w stronę X muzy i specjalizując się w kinie gatunkowym, traktowanym z przymrużeniem oka i autorskim podejściem. Sięgał zarówno po opowieść o superbohaterach (Powrót Kapitana Niezwyciężonego), horror (Skowyt III: Torbacze), western (Szalony pies Morgan), jak i po science fiction (Wspólnota).
1976 Szalony pies Morgan / Mad Dog Morgan
1982 Wcielenie / The Beast Within
1983 Powrót Kapitana Niezwyciężonego / The Return of Captain Invincible aka Legend in Leotards
1984 Samotny łowca / A Breed Apart
1986 Death of a Soldier
1987 Skowyt III: Torbacze / Howling III: The Marsupials
1989 Wspólnota / Communion
2012 Continuity