Zanurz się w alternatywnej rzeczywistości stworzonej z abstrakcyjnych form, dźwięków i obrazów. Przewodnikiem po tym świecie będzie Eugeniusz Rudnik, człowiek, który za pomocą pary nożyczek i taśmy magnetycznej zrewolucjonizował muzykę. Charyzmatyczny kompozytor i reżyser dźwięku współtworzył jeden z największych fenomenów polskiej kultury XX wieku – legendarne Studio Eksperymentalne Polskiego Radia. Dźwięk to dla niego kawałek taśmy magnetycznej, który można dotknąć, uciąć, skleić. Eksperymentalny dokument Zuzanny Solakiewicz zbudowany jest tak jak muzyka Rudnika – na zasadzie kolażu. Jest hołdem złożonym epoce analogowej i muzyce komponowanej ze ścinków rzeczywistości akustycznej, która nas otacza: dźwięków zwyczajnych, niechcianych lub odrzuconych. Wizualizacje muzyki, współczesne i archiwalne materiały użyte jako tkanka filmowa, poszerzają percepcję i otwierają świat muzyki eksperymentalnej nawet dla najbardziej opornego ucha.
Locarno FF (Semaine de la critique) - Best Film
Urodzona w 1978 roku, absolwentka Międzywydziałowych Indywidualnych Studiów Humanistycznych na Uniwersytecie Warszawskim. Studiowała reżyserię filmową w Sam Spiegel Film and Television School w Jerozolimie. Odbyła także staż w PWSFTviT w Łodzi. Autorka nagradzanych esejów historycznych i antropologicznych. Reżyserka krótkich metraży i dokumentów: Kabaret Polska (2008), Tak, to jest (2009), Jorcajt (2012). W 2009 roku w Warszawie stworzyła cieszące się wielką popularnością przedstawienie dla dzieci Krowa Andżelajna.
2008 Kabaret Polska / Cabaret Poland
2009 Tak, to jest / So It Goes
2012 Jorcajt / Yorzeit
2014 15 stron świata / 15 Corners of the World