Pełnometrażowy debiut Sasnali plasuje się gdzieś na pograniczu slow cinema i wideo-artu. Na pograniczu żyją też jego bohaterowie – pomiędzy cywilizacją a naturą, w stadium przejściowym między zwierzęcym a ludzkim. Wieś, gdzie mieszkają, to laboratorium instynktów i popędów, z którego nie sposób się wydostać, klatka, której kraty bynajmniej nie są wykonane ze złota – tu najważniejszym materiałem jest bowiem żelazo i miedź, a sposób ich pozyskania – mało istotny. To nie jest portret polskiej wsi. Ekranowy świat, w którym kwitnie dziki handel i rządzą dzikie zasady, to raczej uniwersalna metafora Polski klasy B z jej tajemnicami, niewypowiedzianymi pretensjami, nierozstrzygniętymi sporami oraz nieskanalizowaną nienawiścią i zazdrością. Najlepszy film polski na 11. NH.
New Horizons IFF 2011 – Best New Polish Film
Urodził się w 1972 roku. Malarz, rysownik, filmowiec. Jego prace znaleźć można m.in. w Centrum Pompidou, Tate Modern, Museum of Modern Art oraz Muzuem Guggenheima. Wybrane wystawy indywidualne: Whitechapel Gallery, Londyn 2011; Muzeum Sztuki Sara Hildén, Tampere, Finlandia 2010; Kunstsammlung Nordrhein-Westfalen K21, Düsseldorf 2009; Lata Walki, Zachęta Narodowa Galeria Sztuki, Warszawa 2007; Kunsthalle Zurich, Szwajcaria 2003.
2001 Samochody i ludzie (short)
2003 Kodachrome (short)
2006 Mojave (short)
2008 Świniopas / Swineherd
2010 Opad (co-dir.)
2011 Z daleka widok jest piękny / It Looks Pretty from a Distance (co-dir.)
Urodziła się w 1973 roku. Redaktorka, scenarzystka. Mieszka i pracuje w Krakowie.
2010 Opad (co-dir.)
2011 Z daleka widok jest piękny / It Looks Pretty from a Distance (co-dir.)