Edukacja Młode Horyzonty online to filmy dostosowane do wszystkich poziomów edukacji: przedszkoli, szkół podstawowych i ponadpodstawowych, wzbogacone o bogatą obudowę merytoryczną. To cykle oparte na starannie wyselekcjonowanych tytułach, prelekcje, a także w zależności od grupy wiekowej: tutoriale warsztatów plastycznych w formie nagrań czy omówienia filmów. Do każdego filmu, współpracujący z nami specjaliści przygotowali materiały dydaktyczne do wykorzystania w szkole. W zależności od danego etapu edukacyjnego będą to: scenariusze lekcji, karty pracy, analizy psychologiczne czy zadania typu egzaminacyjnego w wersji do pobrania. Od ponad 18 lat udowadniamy, że nauczanie poprzez kino to jeden z najlepszych sposobów na zdobycie wiedzy oraz kompetencji.
Aby wziąć udział w projekcie należy zgłosić klasę/grupę za pomocą formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie edukacja.mlodehoryzonty.pl.
Jeśli na liście miejscowości biorących udział w projekcie, nie znajdą Państwo Was interesującej, prosimy przy składaniu zamówienia wybrać pierwszą pozycję z listy rozwijalnej czyli Edukacja Młode Horyzonty online.
Po dokonaniu zgłoszenia skontaktuje się z Państwem lokalny koordynator w celu potwierdzenia przyjęcia do projektu oraz sposobu płatności (proponujemy Państwu dwa rozwiązania: płatność za pomocą serwisu Dotpay oraz płatność przelewem na podstawie faktury). Następnie otrzymają Państwo link umożliwiający dokonanie płatności i/ lub fakturę. Dostęp do filmu zostanie przyznany drogą mailową w terminie do 5 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.
Pojedynczy dostęp do filmu dla jednego ucznia kosztuje 9 zł lub 7,5 zł (jeśli zdecydują się Państwo na zakup wszystkich filmów dostępnych w danym cyklu).
Chcąc odtworzyć film należy dokonać prostej rejestracji w serwisie nowehoryzonty.pl
Po zalogowaniu się na platformie Edukacja Młode Horyzonty online należy w zakładce aktywuj kod wprowadzić kod aktywacyjny lub skorzystać z bezpośredniego linku. Kod oraz link otrzymają Państwo od lokalnego koordynatora. Następnie należy kliknąć przycisk "Aktywuj i oglądaj". Uwaga: po aktywacji kodu mają Państwo 48 godzin na odtworzenie filmu.
Termin ważności kodu to 30 dni. To oznacza, że kod, który został przesłany Państwu 15 października będzie można aktywować najpóźniej 14 listopada o godz. 23:59.
Prosimy pamiętać, że dostęp do filmów możliwy jest wyłącznie na terytorium Polski. Szczegółowy regulamin usługi znajdą Państwo tutaj.
Wszystkie filmy będą dostępne w polskiej wersji językowej (dubbing / lektor / napisy). Dokładna informacja na temat wersji językowej znajduje się przy każdym z tytułów.
Tak, film można odtworzyć w dowolnym, wybranym przez siebie momencie. Ważne jednak, aby pamiętać, że po kliknięciu przycisku „aktywuj” film będzie możliwy do odtworzenia wyłącznie przez 48 godzin. Do każdego tytułu otrzymają Państwo informację o przedziale czasowym umożliwiającym aktywację filmu, np. w przypadku jeśli tytuł jest aktywny od 15 października do 14 listopada oznacza to, że należy uruchomić odtwarzanie najpóźniej 14 listopada o 23:59.
Opłatę można wykonać z dowolnego konta. Konieczne jest wcześniejsze poinformowanie lokalnego koordynatora o sposobie płatności (płatność za pomocą serwisu Dotpay lub tradycyjnym przelewem na podstawie faktury).
W celu prawidłowego korzystania z usługi, niezbędne jest posiadanie urządzenia, pozwalającego na korzystanie z zasobów sieci Internet m.in. takie jak komputer stacjonarny lub przenośny spełniający następujące minimalne wymagania:
○ połączenie z siecią Internet o rzeczywistej przepustowości:
○ 1,5 Mb/s dla odtwarzania filmu w jakości 480p,
○ 3,5 Mb/s dla odtwarzania filmu w jakości 720p,
○ 6,5 Mb/s dla odtwarzania filmu w jakości 1080p;
○ zainstalowany system operacyjny:
○ Microsoft Windows 10,
○ Mac OS 10.13 lub nowszy,
○ iOS 13 lub nowszy,
○ Android 8.0 lub nowszy
○ zainstalowana przeglądarka internetowa umożliwiająca odtwarzanie treści w sieci:
○ Firefox w wersji 108 lub nowszej,
○ Chrome w wersji 108 lub nowszej,
○ Microsoft Edge w wersji 108 lub nowszej,
○ Opera w wersji 96 lub nowszej,
○ Safari w wersji 13 lub nowszej.
Jeśli pojawią się problemy z ładowaniem filmu, prosimy o odświeżenie strony, zamknięcie nieaktywnych zakładek oraz upewnienie się, że AdBlock lub inne rozszerzenia blokujące reklamy są wyłączone albo zmianę przeglądarki. Warto również zmienić automatyczną jakość na 720p. Polecamy również zaktualizowanie przeglądarki do najnowszej wersji. W przypadku pojawienia się problemów z dźwiękiem zalecamy konfigurację głośników oraz upewnienie się, czy na komputerze jest wyłączona funkcja dźwięku przestrzennego (na ogół wystarczy w prawym dolnym rogu kliknąć prawym przyciskiem myszy w głośnik i wyłączyć tę funkcję).
Jeśli chcą Państwo oglądać na ekranie telewizora, prosimy o podłączenie komputera do telewizora za pomocą kabla HDMI lub przesłanie projekcji przez Chromecast lub AirPlay 2. Nie wspieramy domyślnych przeglądarek internetowych na telewizorach i nie możemy zagwarantować poprawnego działania platformy na przeglądarkach tego typu.
W przypadku dalszych problemów z odtworzeniem filmu jesteśmy do dyspozycji pod adresem e-mail: pomoc@nowehoryzonty.pl.