Drogie Festiwalowiczki, Drodzy Festiwalowicze, bardzo przepraszamy za dzisiejszą awarię systemu rezerwacji. Wiemy, że dla wielu z Was nasz system stał się symbolem niezawodności, dlatego tym bardziej jest nam przykro, że zawiedliśmy Wasze zaufanie.
Sprawność systemu została już przywrócona. Wszystkie osoby, które wklikały się na filmy po godz. 8:30, mogą sprawdzić rezerwacje na swoich profilach na stronie internetowej. Wiemy, że nie wszyscy zdążyli zarezerwować miejsca na wybrane filmy dlatego:
a) planujemy uruchomić dziś jeszcze jeden dodatkowy pokaz – damy znać możliwie szybko (o tytule oraz terminie),
b) wszystkie osoby, które nie wkilkały się na wymarzony film – prosimy o wysłanie wiadomości na pomoc@nowehoryzonty.pl. Dołożymy wszelkich starań, żeby każda i każdy z Was mógł zobaczyć produkcje, na które najbardziej czekaliście, a przez dzisiejszą awarię nie udało się Wam na nie wklikać,
c) więcej przygód z systemem rezerwacji nie planujemy. Raz jeszcze przepraszamy za start, który scenariuszem bardziej przypomina horror, a nie slow cinema. Nasz zespół pracuje nad tym, żeby od teraz wszystko działało bez przeszkód.
Dziękujemy za wyrozumiałość!