Ostatnie dni mitycznego LCD Soundsystem: wiadomość o rozwiązaniu zespołu poszła w eter, ostatnia płyta wydana, ostatnie wywiady udzielone, ostatni koncert – ekstatyczne przeżycie dla kilkudziesięciu tysięcy osób – właśnie się skończył. Był to jeden z najlepiej wyreżyserowanych „końców” z muzycznej sceny, jakie odbyły się w ciągu ostatniej dekady. Zamknij się i graj brytyjskiego duetu reżyserskiego jest nie tyle klasycznym dokumentem muzycznym, ile filmem nieomalże postapokaliptycznym. Pełne napięcia przygotowania do nadchodzących „ostatnich dni” skontrastowane są z Jamesa Murphy’ego „życiem po życiu”. Obserwujemy pierwszy dzień nowego tak zwanego normalnego życia wokalisty i frontmana LCD Soundsystem, odpowiedzialnego za powstanie, rozkwit i spektakularny koniec zespołu. Poza migawkami z dnia codziennego mamy tu wywiad rzekę, jaki przeprowadził z Murphym popularny dziennikarz muzyczny, Chuck Klosterman, który sarkastycznym humorem złamał wszystkie mechanizmy obronne wokalisty i w rezultacie bezpardonowo buszował po zakamarkach jego umysłu. Fascynujący portret psychologiczny i równie fascynująca ceremonia pogrzebowa zespołu.
Od kilku lat pracują w twórczym duecie. W 2011 roku nakręcili swój pierwszy pełnometrażowy film No Distance Left to Run, dokument o rozpadzie i triumfalnym powrocie grupy Blur, za który otrzymali nominację do nagrody Grammy. Oprócz filmów realizowali też wideoklipy dla takich artystów, jak Arctic Monkeys, The Kills, The Fall, Richard Hawley, Jack White, Lemmy czy Björk.
2010 No Distance Left To Run (doc.)
2012 Zamknij się i graj / Shut Up and Play the Hits (doc.)