Biały puchaty królik to prezent od jednego z fanów Rebekki, dziewczyny z kamerki, której nocne seanse pozwalają wiązać koniec z końcem.
Poza tym zatrudnia się na część etatu jako pracowniczka biurowa i wciąż odwiedza swojego byłego. Dwudziestoparolatka bardziej niż uczestniczką wydaje się obserwatorką własnego życia – przeżywanego głównie z perspektywy łóżka. Z letargu wyrywa ją znajomość z tajemniczym klientem (Austin Amelio) i nieoczekiwane odnowienie kontaktu z ojcem (Perry Yung) w nowojorskim Chinatown. Bunnylovr, nakręcony w małej głębi ostrości i na dużych zbliżeniach, izoluje bohaterkę od świata zewnętrznego, odrysowując portret emocjonalnego głodu i wewnętrznego kryzysu młodej dorosłej. W swoim pełnometrażowym debiucie Katarina Zhu jest nie tylko reżyserką i scenarzystką, ale i główną aktorką, nadającą roli Rebekki rysu tęsknoty i melancholii. Jako jej przyjaciółkę zobaczymy Rachel Sennott (znaną z filmu Shiva Baby, 11. AFF), która jest również jedną z producentek filmu.