| Club Classics |
| Chase and Dance |
| Kadriann Kibus, Liina Paakspuu / Estonia 2000 / 19’ |
| Andrey/Andris |
| Mark Raidpere / Estonia 2006 / 6’ |
| 24.03.00 00.00-00.30 |
| Laura Nestor, Ulvi Tiit, Tarvo Varres / Estonia 2000 / 8’ |
| Lucy |
| Killu Sukmit, Mari Laanemets / Estonia 2000 / 5’ |
| Plovdiv |
| Mare Tralla / Estonia 2002 / 4’ |
| Paradisco |
| Kiwa / Estonia 1998 / 3’ |
| Into New Home |
| Ene-Liis Semper / Estonia 2000 / 7’30’’ |
| Drzewo autentyczności |
| L'Arbre de l'authenticité |
| Sammy Baloji / Belgia, Demokratyczna Republika Konga 2025 / 89’ |
| Dzień Petera Hujara |
| Peter Hujar’s Day |
| Ira Sachs / Niemcy, USA 2025 / 75’ |
| Jak być normalną i osobliwości innego świata |
| How to Be Normal and the Oddness of the Other World |
| Florian Pochlatko / Austria 2025 / 102’ |
| Kiedy zadzwonił telefon |
| When the Phone Rang / Kada je zazvonio telefon |
| Iva Radivojević / Serbia, USA 2024 / 73’ |
| Król Maciuś Pierwszy |
| King Matt the First |
| Jaśmina Wójcik / Polska 2025 / 75’ |
| Lázaro nocą |
| Lázaro at Night / Lázaro de noche |
| Nicolás Pereda / Meksyk, Kanada 2024 / 76’ |
| Magiczna farma |
| Magic Farm |
| Amalia Ulman / USA, Argentyna 2025 / 93’ |
| Nieznajomy pod Wielkim Łukiem |
| The Great Arch / L'inconnu de la Grande Arche |
| Stéphane Demoustier / Francja, Dania 2025 / 104’ |
| Out of Office: Filmy biurowe |
| To Exist Under Permanent Suspicion |
| Valentin Noujaïm / Francja 2024 / 14’ |
| BIG TIME |
| H M Baker / Wielka Brytania 2025 / 15’ |
| Vanity UNFAIR: The Entrepreneurial Issue w/Charlotte Rohde and Ötza |
| Levi van Gelder, Charlotte Rohde / Holandia 2025 / 22’ |
| Erna Rosenstein „Poławiacz cieni” |
| Filipka Rutkowska / Polska 2022 / 8’ |
| Work out z Filipką |
| Filipka Rutkowska / Polska 2020 / 4’ |
| Eartheater 'Crushing' |
| Andrew Thomas Huang / USA 2023 / 5’ |
| Pijane kluski |
| Drunken Noodles |
| Lucio Castro / USA, Argentyna 2025 / 81’ |