Mo Ayoub (UK)
Szef wytwórni Cayata, a także głos znany z fal BBC Radio 1 i Selector Radio (British Council). Mo Ayoub z pasją prezentuje najciekawszych nowych artystów, producentów i DJ-ów, docierając z ich muzyką do globalnej publiczności – zarówno na antenie, jak i w klubach. Od jungle, przez juke i footwork, po brzmienia z Jersey i jeszcze dalej – Mo konsekwentnie buduje swoją pozycję na europejskiej scenie jako kurator undergroundowych dźwięków z różnych stron świata.
Corran (UK)
Pianistka, która zamieniła fortepian na konsoletę DJ-ską, tworzy misternie skonstruowane, ciężkie sety inspirowane dubstepem, breakami i elektroniką z lat 90. i 2000. Jej klasyczne wykształcenie wnosi do miksów głębię i muzykalność, które rozbrzmiewały m.in. w The Berkeley Suite, Bongo Club oraz na festiwalach takich jak TRNSMT i Kelburn.
Szymurski x Immersja
Nieujarzmione, zmysłowe, frywolne, ekscentryczne. Istoty Nocy mają wiele oblicz, a wszystkie łączy chęć porzucenia krępujących konwencji dnia codziennego i wykrzyczenia prawa do życia na własnych zasadach. DJ set Szymurski x Immersja odsłania przestrzeń dla tych, którzy wytchnienia od presji zachowawczości i samokontroli szukają w rytmie – nieraz zwodniczo eklektycznym lub połamanym, lecz zawsze pełnym surowej energii. Pierwszego dnia Nowych Horyzontów zapraszamy na elektryzującą podróż przez dźwiękowe ekscesy, w której brytyjski rave, techno, trap i hyperpop mieszają się z tanecznymi remiksami filmowych soundtracków. To dożylna dawka muzycznej energii, wsparta unikalnymi wizualizacjami i efektami świetlnymi.
Wiktor Szymurski
Producent muzyki elektronicznej, które swoje dźwiękowe poszukiwania rozpina między mrocznym industrialem a nowymi trendami hyporpopu i future bass. Przesterowane sample miesza z warstwami nagrań terenowych, a poszarpane melodie wzbogaca o ambientowe tła i hipnotyczne ASMR. Swoje sety didżejskie opiera na taneczno-klubowych rytmach, łącząc brzmienia techno, trapu, dubstepu i drum&bass w jednolitej dźwiękowej miksturze. Tworzy muzykę do etiud, gier i animacji, współpracując z Łódzką Szkołą Filmową. W pracy nad muzyką zależy mu na budowaniu gęstej atmosfery, zacieraniu granic między stylami, a także balansowaniu między rytmiczną przyjemnością a dyskomfortem skrajnego hałasu.