Niektórzy fotografowie pracują w studiu, misternie komponując kadry, inni szaleją na ulicy, gdzie jak na polu walki z szybkością snajpera i intuicją myśliwego łowią ulotne momenty, które nigdy więcej nie powtórzą się we wszechświecie. Cheryl Dunn, która sama jest fotografem, zwraca swój obiektyw na gwiazdy fotografii ulicznej. I to gwiazdy wagi ciężkiej. Przepytuje o inspiracje, pasje i metody pracy Bruce’a Davidsona, Mary Ellen Mark, Jill Freedman, Jeffa Mermelsteina czy Marthę Cooper. To nowojorscy pionierzy, którzy wychodzili z aparatem na ulice, a ich zdjęcia na zawsze zrosły się z tym miastem. Największe wrażenie robi oddanie i pasja fotografów: Martha Cooper godzinami czekała przy wiaduktach metra na właściwą kombinację graffiti, pociągu i architektury. Jill Freedman jeździła na akcje ze strażakami i policjantami przez całe lata. Obecnie: w epoce fotografii cyfrowej, blogów i Facebooka, na którego dziennie trafia 250 milionów zdjęć, fotografia uliczna zbanalizowała się i nazywanie jej sztuką może wzbudzać opór. Jednak po filmie Dunn staje się jasne, że choć imitatorów jest pełno, to dobrego zdjęcia nie sposób przegapić, bo ma ono wręcz magnetyczną moc.
Reżyserka i fotografka pracująca w Nowym Jorku. Jej filmy pokazywane były na festiwalach w Rotterdamie, Hawanie i Edynburgu. A zdjęcia jej autorstwa wystawiane w wielu galeriach i muzeach, m.in. w Tate Modern w Londynie czy Deitch Project w Nowym Jorku. Brała udział w wystawie Art in the Streets w Geffen Contemporary MOCA. Jest też jedną z bohaterek filmu dokumentalnego, książki i wystawy Beautiful Losers. Wydała dwa albumy ze swoimi zdjęciami: Bicycle Gangs of New York i Some Kinda Vocation.
1997 Sped (short)
1999 Back Worlds for Words (short)
2002 Creative Life Store (doc.)
2005 Bicycle Gangs of NY (short)
2011 Tennessee Feedback Heat Freaks (short)
2012 Wendy Nichol – Spring / Summer (short)
2013 Everybody Street (doc.)