Li Ahh i Li Ohm dorastają bez matki. Ich ojciec Sui jest pracoholikiem i większość czasu spędza na naprawianiu uszkodzonych manekinów. Jego dwaj synowie to jedyne, co mu pozostało po kobiecie, którą kochał - a być może wciąż kocha. Jednak to nie zmienia faktu, że ojciec czuje się w obecności chłopców nie swojo. Mężczyzna zamyka się przed światem, a bracia samotnie dorastają, z piętnem wolności jaka jest udziałem wszystkich zaniedbywanych dzieci.
MFF Berlin 2008
Film bez matki, film z ojcem, który wycofuje się w głąb siebie - to typowy przykład nurtu znanego jako malezyjska nowa fala. Tak naprawdę to mała grupa blisko współpracujących ze sobą filmowców, którzy przy użyciu kamery cyfrowej, z małym budżetem tworzą poruszające fabuły. Jednak Liew Seng Tata nie można porównywać z żadnym innym malezyjskim twórcą. Jego film, a także jego wcześniejsze krótkometrażówki, mają swój wyraźny, niepowtarzalny styl, pełen melancholijnego absurdu i odrobinę perwersyjnej wesołości.
GjZ, MFF Rotterdam 2008
Liew Seng Tat urodził się w 1979 roku w Malezji. Ukończył Multimedia University w Cyberjaya - malezyjskiej Dolinie Krzemowej. Wyspecjalizował się w animacji trójwymiarowej, ale po nakręceniu kilku krótkometrażowych animacji, zainteresowała go praca z aktorami. Jego filmy Bread Skin with Strawberry Jam i Not Cool otrzymały malezyjską nagrodę dla najlepszego krótkometrażowego filmu wideo w 2003 i 2004 roku. Kwiatek w kieszeni to pierwszy film fabularny Liewa.
Filmografia:
2000 The Good and the Evil (anim.)
2001 Don't Play Play (kr.m. / short)
2003 Bread Skin with Strawberry Jam (kr.m. / short)
2004 Not Cool (kr.m. / short)
2005 Tudung (współreż. / co-dir., kr.m. dok. / short doc.)
2005 Flower (kr.m. / short)
2006 Matahari (kr.m. dok. / short doc.)
2006 Man in Love (kr.m. / short)
2006 Daughters (kr.m. / short)
2006 Over Heads and Ears (kr.m. / short)
2007 Flower in the Pocket