Bohaterka filmu zdecydowała się wcielić w telemarketerkę. Próbując wdrożyć się we wszystkie procedury, bada, czy rozmowa z telemarketerem może koncentrować się na czymś innym niż na konkretnym produkcie czy usłudze. W jakim stopniu można odejść od odgórnie ustalonego przebiegu rozmowy i jak bliska może być interakcja ze sprzedawcą. A przede wszystkim – jakie emocje wywołuje odejście od obowiązujących schematów.
Absolwentka Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie (Wydział Sztuki Mediów). Pracę dyplomową zrealizowała pod kierunkiem prof. Grzegorza Kowalskiego w Pracowni Przestrzeni Audiowizualnej. Obecnie studiuje na Universität der Künste w Berlinie. Łączy film dokumentalny z działaniami performatywnymi. W Zachęcie – Narodowej Galerii Sztuki prowadzi zajęcia dla niewidomych i niesłyszących poświęcone sztuce współczesnej.
2013 Telemarketing / Telemarketing (doc., short)